Titlu

Producătorii autohtoni își vor promova produsele pe o ”piață” online
04/03/2015 - 11:53

3 aprilie 2015, Chișinău – Ministerul Economiei în parteneriat cu portalul www.999.md au lansat, astăzi, platforma online „Market 999”, un proiect dedicat promovării și comercializării produselor autohtone. Evenimentul a fost anunțat în cadrul unei conferințe de presă cu genericul „Tehnologii internet în susţinerea producătorilor autohtoni”, susținută de viceministrul Economiei, Tudor Copaci, și organizatori.

 

 

„Ministerul Economiei salută inițiativa portalului 999.md de a lansa un magazin online, destinat produselor fabricate în Moldova. Susţinerea producătorilor autohtoni, reprezintă una din activitățile prioritare ale Ministerului, care dezvoltă politici ce au drept scop îmbunătățirea climatului de afaceri din Republica Moldova”,a declarat viceministrul Economiei, Tudor Copaci, astăzi în cadrul conferinței de presă.

 

Proiectul va oferi, în premieră, producătorilor autohtoni posibilitatea de a-și vinde mai ușor produsele într-o „piață” online, fără a achita taxe suplimentare. Mai mult, antreprenorii vor putea beneficia gratuit și de o campanie de promovare „Fabricat în Moldova”, prin care cumpărătorii vor fi încurajați să achiziționeze produse autohtone.

 

 

„Ministerul Economiei susține această inițiativă inedită pentru Republica Moldova, dar obișnuită pentru țările europene, ce oferă un sprijin real producătorilor autohtoni”, a mai declarat Tudor Copaci în cadrul conferinței.

 

Platforma online „Market 999”, lansată astăzi are drept scop susținerea producătorilor autohtoni, oferindu-le posibilitatea să-și comercializeze produsele online și să acceseze o categorie largă de cumpărători. La rândul lor, cumpărătorii vor putea achiziționa produse autohtone calitative, stând în fața calculatorului fără a fi nevoiți să se deplaseze la magazine sau piețe și având contact direct cu producătorii fără intermediari.

 

 

Ministerul Economiei, în vederea îmbunătăţirii mediului de afaceri şi a susţinerii producătorilor autohtoni, elaborează politici orientate spre asigurarea unui climat investiţional favorabil și stimularea dezvoltării întreprinderilor. Principalele documentele de politici în domeniu sunt Strategia de dezvoltare a industriei, Strategia inovaţională a RM pentru perioada 2013-2020 „Inovaţii pentru competitivitate” şi Foia de parcurs pentru ameliorarea competitivităţii RM.